12 січня 2021 року в групі № 23 за професією "Кухар; кондитер" був проведений відкритий теоретичний урок з предмета "Технологія приготування борошняних кондитерських виробів з основами товарознавства" на тему: "Технологія приготування заварного тіста та виробів з нього". Мета уроку: ознайомити здобувачів освіти зі значенням заварного тіста у кондитерському виробництві, послідовністю приготування заварного тіста та виробів з нього, впровадження
у навчальний процес інноваційних технологій виробництва та досвід роботи
кондитерів світу, а також, як вирішувати проблему у складних ситуаціях виробництва. Урок проходив у форматі онлайн в програмі Google Meet. На уроці були використані нові інноваційні технології, застосовані інтерактивні методи навчання, мультимедійна презентація, навчальний відеофільм та дебрифінг. Насичений матеріал уроку викликав неабиякий інтерес до теми, на уроці створювалася атмосфера взаємодопомоги, всі учні активно працювали. Я, як викладач завдяки результатам здобувачів освіти вважаю, що мета уроку була досягнутою. Презентація до уроку.Педагогічне кредо "ЩОБ МАТИ ПРАВО ВЧИТИ ІНШИХ, ПОТРІБНО ВЧИТИСЯ САМОМУ"
пʼятниця, 15 січня 2021 р.
Відкритий онлайн урок
12 січня 2021 року в групі № 23 за професією "Кухар; кондитер" був проведений відкритий теоретичний урок з предмета "Технологія приготування борошняних кондитерських виробів з основами товарознавства" на тему: "Технологія приготування заварного тіста та виробів з нього". Мета уроку: ознайомити здобувачів освіти зі значенням заварного тіста у кондитерському виробництві, послідовністю приготування заварного тіста та виробів з нього, впровадження
у навчальний процес інноваційних технологій виробництва та досвід роботи
кондитерів світу, а також, як вирішувати проблему у складних ситуаціях виробництва. Урок проходив у форматі онлайн в програмі Google Meet. На уроці були використані нові інноваційні технології, застосовані інтерактивні методи навчання, мультимедійна презентація, навчальний відеофільм та дебрифінг. Насичений матеріал уроку викликав неабиякий інтерес до теми, на уроці створювалася атмосфера взаємодопомоги, всі учні активно працювали. Я, як викладач завдяки результатам здобувачів освіти вважаю, що мета уроку була досягнутою. Презентація до уроку.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
-
14.11.2 018 року в лабораторії №2 ДНЗ «Київське обласне вище професійне училище харчових технологій та ресторанного сервісу» викладачем т...
-
28 грудня 2018 року в лабораторії №2 ДНЗ "Київське обласне вище професійне училище харчових технологій та ресторанного сервісу...
-
28 жовтня 2025 року в ДНЗ «Київське обласне вище професійне училище харчових технологій та ресторанного сервісу» здобувачі освіти групи № ...









Немає коментарів:
Дописати коментар